اندکی عشق

http://uploadtak.com/images/y2536_.jpg

 


 

 

هنوز هم فراموشت نـکرده ام بـا این که فراموش شده ام

هنوز هم صدایت را می شنوم بـا اینکه صــدایم نـکرده ای

هنوز هم همه جا می بینمت با اینکه به دیدنم نیامده ای

هنوز هم با عشـق تو پا برجـام بـا اینکه خـودت را زیــر پا عــشق دیــگری شــکسـته ای

هنوز هم همان طور مقدس دوست دارم با اینکه زندگی خود را داری به تباهی می کشانی

هنوز هم چشمانی به اشتیاق نگاهت منتظرند با اینکه چشم برچشم دیگری دوخته ای

هنوز هم دلواپس دلنگرانی های توام با اینکه از همه آدمها بریده ای

به هزاران شادی نفروشم غم پنهان  تو را

 

 


 

http://uploadtak.com/images/q36_.jpg

 


 

 

 

یادمه وقتی کنارم نبودی بهت می گفتم ای کاش کنارم بودی

بهم میگفتی من کنارتم ولی تو منو نمیبینی

بهم میگفـتی دســـتام تــوی دسـتت هســت

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

بهم میگفتی دســـتات چـــرا اینقــدر ســـــرده

میگفتی با گرمای دستم سردی دست تو از بین میره

اون موقع خوب بـا این حرفات یادم میرفت که ازم دوری

 

 

 

 

 

 

 

فکر میکردم واقعا کنارمی

ولی

الان که تو توی اون دنیایی و من روی زمین تنها

واقعا احساس میکنم که ازم دوری

واقعا احساس میکنم که تــنــهــام

چون دیگـه نیســـتی که بـا حرفـات آرومم کنــی

 

 

 

 

http://uploadtak.com/images/t5769_.jpg

 


 

 

 

هیــچـــوقـت فـکـــر نــمیــکردم بــــه جــــرم عـــــاشـــقــی ایـــنــگــونــه مجــــازات شــــوم

 

 

 


 

 

 

 

 

 

 

دیــگر کســـی بـــه ســـراغـــم نــخـــواهد آمــــد قـــلـبم شـتـابان مـیــزتـد شــمــارش

 

 

 

 

 

 

 

 

 

معکوس برای انفجار در سینه ام و من تنهایی خود را در آغوش میکشم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تـــــنــــــــهـــــا مــــــــانــــــــده ام

 

 

 

 

 

 

 

 

 

زل زدم ، خــیـره شــدم ، پــلــک زدم ، مــحـو شــدم

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یــــــــــک نــــــــــفــــــــــــر عشــــــــــــــــــق مــــــــــرا در دلـــــــــــش آغـــــــاز نــــــــــکـــرد

 

 



نظرات شما عزیزان:

نارنجی
ساعت18:58---5 فروردين 1392
وبلاگت خیلی عاشقانه و ناز بود میسی عژیژ

هستی
ساعت9:51---4 فروردين 1392
سلام مطالبتون جالب بود استفاده کردم وبلاکتون خیلی قشنگ بود

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 18 اسفند 1391 16:4 |- ستاره قطبی -|

ϰ-†нêmê§